srpak 36+2 deyim ama geceden beri belim adet olacak gibi ağrıyor hafiften kasıklarıma da vuruyor korkmaya başladım bu doğum mu demek oluyor doktor randevum yarın.
2-prensesannesiii srpak 36.1 im Aynilarini yaşıyorum dün nerdeyse gidecektim doktora ama doğum sancısı değil yalancı sancı diye düşündüm .
srpak Kendimi hiç hazır hissetmiyorum korkular bastı 😱. Umarım yalancıdır ama yalancı sancı dinlenince geçmiyor muydu uzansam da hissediyorum ağrıyı
2-prensesannesiii srpak Düzenli geliyorsa doğum sancısidir ve şiddeti giderek artar hep aynı kalmaz .