beyah 40+1 deyim, çok iyi anlıyorum seni, son 2 haftadır hergün bekliyorum bugün bi belirti olacak mı diye, herkes arayıp soruyor sinir bozucu gerçekten, keşke 38de sezaryen olsaydım diye düşünmeden edemiyorum hiç bu strese gerek kalmazdı, belki doğmadığı için yine sonu sezaryen olacak, insan bilemiyor…