Kızlar 37+0 im dahahiç beklemiodm . nst çekildi 10 dk da dört sancı . Muayene henüz yapılmadı . Doktor doğum sancısı bu merkeze sevk edecem dedi . Sancı var ama çok düzensiz . Bel ağrısı öldürüyor beni. Sancı 7-10-9 dk da bir geliyor . Ne önerirsiniz çok korkuorm