DilaraBozkurt 12+2 bende dün gittim cinsiyet söylemedi daha sonra söylerim dedi neden söylemedi anlamadım ilk baştan beri mi oradasınız ikili testi yaptrdım sonuçlar için gitmemize gerek var mı aramamız yeterli mi cebini veriyor mu
Rainn DilaraBozkurt Cinsiyet icin erken gibi. Benim ikili test iyi çıktı 1 ay sonra tekrar gidicem. Doktorunuz kim ?
DilaraBozkurt Rainn söylemem dedi diğer kontrolde dedi sonuçları almaya gittiniz mi telefon ile öğrenebilir miyim