gzmsda Haftama girdim ama hala bi yalancı sancı bi belirti yok. Bebegim arada bi boyle buzüşüp geri genleşiyor baska bi degisiklik yok. Normalmi doguma 15 gun var. Ben geç doğmuşum 9 ay 15 gun falan kalmışım anne karnında. Acaba oglumda mı geç doğacak?