Merhaba herkese bugün 40 +3 oldum hala doğmaya niyeti yok gibi var mı benim gibi bekleyenler doktorunuz ne zamana kadar süre verdi benim ki normal doğumu zorluyor fakat içimde kaldıkça kilo alıyor korkuyorum omuz takılması falan olur diyorlar sizde durumlar nedir