Novaa hımm yani şuan zorunlu değil ama zaten bu aşıların belli aralıklarla tekrar edilmesi gerekiyormus . benim doktorum da hamilelik ihtimaline karşı yaptırma demisti istersen test yap sonra yaptır ama burda aşı olup aynı hafta hamile olduğunu öğrenen arkadslar da oldu bir sıkıntı yasamadilar. bir de bence 3. biontechin yeni varyanta etkisi olmaz çünkü biontecler ilk çikan virüse göre üretildi ama yine de sen bilirsin tabiki.