Kızlar doğuma bir buçuk ayım kaldı. Tsh deperlerim alt üst ve doktorum çok ilgisiz asla cevap alamıyorum. İnternetten bu doktoru gördüm. Giden bilen var mı???? Ataşehir Merdan hastanesinde çalışıyor kendisi yorumlar iyi duruyor. Genç bir hekim. Deneyim çok yok ama aradığım saplıklı doğum ve ilgi