tosbikveannesii Kızlar merabalar kaç gün içinde 2. Muayeneue gidersek devlet içindeki prof. Dr.lara gittiğimizde ücret odemiyoruz ben 34 haftalığım 13 gün sonra çağırdı ücret ödeyecek miyim acaba bilgisi olan var mı
Ghosttt tosbikveannesii devlet için para ödendiginden emin değilim ama özel için normalde 10 gün içinde 2. Ye giderseniz para alınmıyor ama devlette para alındığını ilk kez duydum
tosbikveannesii Ghosttt evet içindeki özel muayene gittiğim için üniversitenin oyuzden veriyorum ay keşke bilseydim 10 gün içinde isterdim randevuyu
Ghosttt Bilinmezinannesi yaa hiç haberim yoktu halbuki çapa tıp fakültesi var İstanbul’da orda ücretsiz mesela o yüzden karıştırdım
Ghosttt tosbikveannesii valla balım özele gidiyorum orda 10 gün süre ama dediğim gibi devleti bilmiyorum yanlış yönlendirme olmasin