Kızlar 8+4 hamileyim bugün kontrolümüz vardı çok şükür her şey yolunda . Ama son haftada yanma ve sarı akıntım vardı. İdrar tahlili verdim perşembe günü sonucu göstereceğim ama doktor bunu yazdı bugün . Kullanan var mı ? Daha sonucu bilmiyoruz ama gene de yazdı ? Korkulacak bi ilaç değil dimi ?