bu kadar evham yaparsanız zaten psikolojik olarak belirtiler yaşayabilirsiniz.. korkmayın herkes aşı oluyor ben de oldum, ilk aşı da kolum ağrıdı geçti ikinci aşı da kolum daha çok ağrıdı hafif bi vücut ağrım oldu oda geçti. sonra corona oldum çok hafif atlattım üstelik hamileliğimin başlarıydı.. en iyisini yapmışsın hiç ağlama🤍