simgee_gndgn Selam arkadaşlar 🌺 Bursa’da olup çekim yaptıranlar yardımcı olabilir miiiii memnun kaldığınız fotoğrafçı var mı ? Dış çekim mi yoksa stüdyo çekimi mi malum kış ? Fikirlerinizi, çektirdiğiniz fotolarınızı da paylaşırsanız çok memnun olurum 🥰
Lulikli simgee_gndgn bursa da değilim bilecikteyim canım ama bence stüdyoda çektirin çok güzel pozlar çıkıyor ben öyle yapacağım. Bu arada burcu durmaz photography var instagramda bursada çok güzel çekimleri var bakabilirsiniz
Muhasebeciana simgee_gndgn 1 yas cekimi yaptik kizima miklet mahallesinde burcudurmazphotograhy instagramdan bakabilirsin canim hamile cekimide yapiyor
Sdnglhn simgee_gndgn Stüdyo çekimi için bende burda bekliyim. Birde kıyafetler stüdyo çekiminde veriliyor sanırım öyle bir yer bilen varsa yardımcı olsun😄🌺
simgee_gndgn Bende havalar soğuk diye stüdyo çekimine daha sıcak bakıyorum aslında. Teşekkür ederim bakayım şimdi 😘
simgee_gndgn Sdnglhn çoğu zaten kıyafet imkanı da sağlıyor ufak bi ücretle. Asıl aradığım stüdyo çekimi olacağı için farklı konsept arka plan yapabilen ve kaliteli bi yer açıkçası. İnşallah buluruz 🌺