evlatkokusu0806 Ulascemo2019 nst kötü bişey değil ki bende 23 24 de falan bakıldı ama bebek o zaman küçük olunca bir türlü kalbini tutturamadılar kaydığı için 😂
Canselyaren Ulascemo2019 bnde 27+4 aşırı sancım var akıntı da oluyor ama sancım çok geçmezse doktora gidicem
Ulascemo2019 hunilimom çok az sancı var dedi ayakta çok fazla durmamaya çalış dedi erken doğum olmaması için bende korkuyorum şuan