Ozge_ozge Günaydın yardımcı olur musunuz ilk 2 aşı biontech oldum 3. Dozda olmam lazımmış ama ben bebek istiyorum arkadaşlar sizde bı zararı olur mu aşının birde ben 2 doz aşınin üstüne covid geçirdim 3. Olmam gerekli mi
Ozge_ozge Nebyaa 2 dozu temmuzda oldum covid Eylül’de geçirdim daha 3 ay oldu gecireli zaten çok kararsizim
Eylull17 Aşıdan sonra hemen hamile kalan arkadaşlarım var yaptırın bence gebelikte yaptırsam mi yaptırmasam mi diye ikileme düşmeyin 😊