Seyidemert her doktor hastane aynı olmuyor ben ilk hamileligimde hep özele gittim her gittiğimde bir tahlil mutlaka yapılırdı gerekli diye yaptırıyordum çalıştığım için devlette yaptırma şansım da olmuyordu bir dünya para vermişiz şimdi hep devlete gidiyorum gerek varsa yapılıyor