Afrartis Kızlar 4,5 ay önce doğum yaptım. Dikişimin sağ ve sol ucu dümdüz normalken ortasına elimi sürdüğümde böyle kabarık kabarık. Hani böyle kabloya dokunurmuş gibi bir yükselti var dikiş hattı boyunca. Başka böyle olan var mı dikişi? :(
Afrartis Allah allah e doktorum bak buraya dikkat et ilaç sür kabarmaya başlamış gibi demişti. Hoş ben iki tane bebekle süremediö ilgilenemedim ama güya estetik dikiş yapmışlardı ☹️