asellmom 25+0 im. 26. Haftamdayim yani. Tarama testleri yaptırmadım. Detaylı ultrason yaptırdım (perinatologa değil kadin doğum doktoruma), şeker yüklemesini de normalde yaptırmak istemezdim fakat suyum fazla diye bakmak istiyoruz, 2 gün sonra yaptiracagim inşallah bir şey çıkmaz 🥲 tetanoz asimi da oldum 2 doz.