Benim ilk hamileliğimde doktorum normal açlık-tokluk şekerime baktı tokluk biraz sınırda çıkınca gerek duydu yaptırdım o şekilde çok şükür sonuçları iyi geldi. Bu hamileliğimde daha 15. haftadayım farklı bir doktora gidiyorum gerek duyarsa doktorum yaptırırım ama hamileliğimin başlarında insülin direncim olduğunu öğrendim bu kez kilomda fazla o yüzden ister diye düşünüyorum