ilayddaozturkk neden zararlı ya da ne gibi bir zararı varmış söyler misiniz? 6 senedir köyden gelen sütü kaynatır birazını yoğurt yaparım birazını da süt olarak ayırır hem içmeye hem de pasta börek için kullanırım. 4.5 yaşında kızım var daha market yoğurdu ve sütünün tadını bilmez süt çok nadiren meyveli süt ister markete gidince bi alırsam onu alırım içmesi için o da çocuk yani farklılık istiyo mutlaka. Evlendiğimden beri evime market yoğurdu girmiş değil