GamzeCan Arkadaslar meraba 9 haftalık hamişim 🤗 hamile olduğunuzu söylemezseniz anlaşılmaz diyolar ama 7. Haftamda bile bana hamilemisin diye soran oldu normalde kilolu değilim ama göbeğim hemen belli oldu sizce bu iyi bisey mi yoksa normal değil mii🤷🏻♀️
BBusraa GamzeCan Tabiiki normal birşey. Kimisinin hemen belli olur kimisinin 3-4 ay hatta 5 ay belli bile olmaz belki. Bu tamamen vücut ile alakalı. Valla ne güzel işte ben olsam sevinirim kendini belli ediyor ne güzel 😍☺️ Ama tabii kiloya dikkat 🙈😂
Bahar54 GamzeCan gazdan oluyor o canim :) bebek daha pelvis kemiginin icinde normal sartlarda bu haftalarda yukari cikmaz :) cekirdek tanesi kadardir ancak :)
elifsahincakmak GamzeCan benim de öyle karnımdan değil de (ki zaten daha erken 9 10 hafta) suratımdan anlamışlardı hamile olduğumu 😂
GamzeCan BBusraa eşim cok mutlu bu durumdan hemen hamile tişörtü alıp giydirmeye calsıyor ama o kadar değil dahaa😂😂
BBusraa GamzeCan Hahaha napıcaksın giy sen de eşin için (evde) 😂😂 ne mutlu sana ne güzel düşünüyor seviniyor daha ne 😍
Bulut2018 Gaz o canım o haftalarda bebek daha çekirdek kadar benim karnım 6-7 aylıkken belli olmaya başladı tabiki vücut yapısı ile alakalı şu an 9 aylık oldu bol giyinsem yine anlamayacak insanlar var 😂 Eşinin özenmesi çok güzel inşallah hep böyle olur
Mineoksuz Bulut2018 benimde ayni kontrole eşimle gidiyoruz oradaki hamile bayanları görünce valla sen hamile değilsin diyo bana 😂
Muhammedamine GamzeCan bebeğinşiz şu anda pelvik kemiğin altında henüz göbeğiniz çıkmaz ama gazdan şişiyor sonra iniyo ve anlıyosnzki o bebek değilmiş ☺️