Royem62 mercimegin_annesiii artık testlere güvenmiyorum canım yalancı çizgi çok karşılaştım o yzden eğer gecikirse direk kan veeicem testlere boş yere para bayılmaktan aylardır bıktım valla
mercimegin_annesiii Royem62 o zaman bi kaç gün daha sabredin kesin olsun varsada ☺️ Hayırlısı olsun hakkınızda
Seydanuurr4 Royem62 leke nasıl canım tarif edermisin bende de oldu ama ben hamileyim ondan oldu adetine ne kadar kala oldu
Royem62 Seydanuurr4 bugün oldu canım bir kere en açık pembe krem rengi gibi peçeteyle aildiğimde geldi daha da gelmedi yarın adet günüm aslında
Royem62 Seydanuurr4 adet olucakmışım gibi bel ağrım var ve sol kasık ağrım var ama bu ağrılar 4 5 gündür var normlde adet günü olur ağrım akşama kalmadan da sökülür adetim ama şimdi 4 5 gündür var birde ayaklarım bacaklarım hiç ısınmıyor buz gibi
Royem62 Seydanuurr4 yok daha gelmedi canım bir kere oldu sürekli lavaboya gidip bakıyorum siliyorum peçete hiç bir şey yok
Seydanuurr4 Royem62 bi test yap canım ben hamileliğimi adetime 1 hafta kala öğrendim adetime 3 gün var yerleşme kanaması başladı bende de az az geliyor benden kahverengi gibi
AysUysal Royem62 merhaba, benimde var 3 gündür bel ağrısı ve sol kasıkta agrı. adetime de daha 2 hafta var normal de1 yada 2 gün kala agrım olurdu ama bilmiyorum neden bu agrı lar.
Caglaasya Seydanuurr4 benim de adetime 3 gün var ve 2 gün önce koyu kahve kremli bi akıntı geldi bugün yine geldi az az geliyor toplam da 4 5 kere az az gelmiştir devamı yok yerleşme kanaması mı bende emin değilim adet günümü bekliyorum ama bel bacak ağrım da var adet olacakmışım gibi o yüzden şüpheliyim siz kesin hamile misiniz test yaptınız mı
slmcnm2503 Royem62 ümitlrndirmek istemem ama hemen hemen aynı belirtileri ben de yaşarım geçen ay kasıkta batmayla başladı herşey adet günüme iki gün kala her an adet olabilirmişim hissi olur ya ağrı sancıma onlar başladı ayaklarım üşüyordu benimde birtürlü ısıtamıyordum ve bel ağrım oldu erken gebelik testiyle bata 2 gün kala bile negatifi gördüm canım adet günü ilk idrarımla tekrar test yaptım ve pozitif inşallah senin de aynısı olur kuzum hayırlısı olsun şimdiden ❤️
Royem62 slmcnm2503 Ayy duyması ne kadar güzel rabbim bana da yaşamayı nasip etsin aminnn dualarınızı eksik etmeyin nolur şimdidien Allah razı olsun 🤲❤️
Moonrose16 Benim de aynı belirtiler vardı bir gün gecikti tahlil verdim 34,1 çıktı öncesinde bir gün gecikmeyle test yaptım çift çizgi çıktı hatta şaşırdılar düşük hcg ile nasıl çıktı çift çizgi