Civcivinannesiii Aysckzgnc ahahaha bizde dusunuyoruz ama sadece dusunuyoruz🤣🤣🤣 kiyafetler bitmek uzere kisisel bakim malzemeleri aldik ama buyuk seyler duruyo 🙈🤣
Aysckzgnc kubra44 ben de 19. Haftaya girdiğim halde hissetmiyorum diye korkarak gittim kontrole ama hiçbi sıkıntı yoktu çok şükür, normalmiş, sizin de normaldir yani kafanıza takmayın gidip görünce rahatlıyor insan😍
aysnrsvs Aysckzgnc ayyy olmaz mı hiç kızıma hep pembis pembis almıştım 😁 ilk bebekteki gibi olmayacak tabi alisverisimiz tecrübe var bir de😉
Carriebradshow kubra44 bende 18+3 ikiz bebek bekliyorum. Bende henüz hareketlerini hissetmedim. Doktorum 20. Haftada anca hissedersin erken daha dedi 😌 bende sizin gibi korkuyorum acaba iyiler mi hiç hissetmiyorum diye.
Aysckzgnc Carriebradshow ilk önce baya düşündüm, 19. Haftamın içinde doktora kontrole gidip gayet hareketli görünce rahatladım, herkes aynı olmuyor o yüzden başkalarının kaçınca haftada hissettiğiyle kıyaslamak manasız sanırım🤔
Tazeanne0134 Aysckzgnc 17+1 olduk bizde 2.gebeliğim olduğu için çoğu şeyi var zaten ekstralar var onları da doğuma yakın alırım ilk gebeliğim de oğlum yüzünü hiçbir şekilde göstermemişti şimdide net değil bakalım bizim bebiş gösterecek mi hissetme konusuna gelecek olursak da daha çok gece çok derinden hissediyorum ama her zaman değil oda çok normal zaten doğum da mayıs 27 görünüyor bakalım ne zaman gelecek abisi 40 haftanın dolmasına 2 gün kala gelmişti yani 39+5 de bakalım fındığım ne zaman gelecek sağlıkla gelsin de başka bi isteğim yok
Aysckzgnc Tazeanne0134 aminnnn sağlıkla gelsinler insallah, cok sanslisiniz her seyi varmis demek ki😍😍
Tazeanne0134 Aysckzgnc aynen canım çok şükür 2.gebeliğim olunca öyle oluyor ama şimdi ilk gebelik olsaydı abooo 2020de oğluma aldığım ateş ölçer geçen gün 999.99tl di şimdi ne kadar Allah bilir sen düşün süt sağma makinesi vs ay Allah ilk gebeliği olan anne babalara yardım etsin
Fundamomm Aysckzgnc Yarammmm derinden suaannn 🤔 Ne olacak bu zamlar bilmiyoruz ben suanlik biraz kıyafet ve dolabını aldım gerisi duruyor Allah sonumuzu hayır etsin inşallah ya 😔
Aysckzgnc Fundamomm amin valla daha kötü olacak gibi, insanlar da fırsatçı o yüzden insan erkenden alıp stoklamak istiyor😔
Nesraa_ Aysckzgnc 18+1 haftalığım ama daha bebeğime sadece 1 tane çorap ve birde zıbın aldım maşallah sen biraz acele etmissin galiba ama bende yıl cikmadan park besik ve bebek arabasini almayi düşünüyorum cok fazla zam üstüne zam geliyor iki katina cikacak gibi tüm fiyatlar 🤭
Aysckzgnc Nesraa_ evet yani tek sebebi bu zaten 😫 bide cinsiyeti de erkenden öğrenmişken alalım kalsın kenarda dedik, Allah hayırlsıyla kullanmayı nasip etsin 🤲🏻