Bir tek benim mi başıma geliyor 1 buçuk senedir deniyoruz 5 6 kere kimyasal genetik testte hafif pıhtılaşma var kaç doktora sordum biri kan sulandırıcı hemen diyor diğeri kese görünce diğeri hiç bir şey kullanmana gerek yok diyor o kdr yıprattı ki bu süreç.. Eşimde veyi bende hiç bir sorun yok başka çok şükür ama neden sürekli kimyasal oluyor doktora sordum bana göre kromozom genetik sorundan diyor peki buna nasıl önlem alınabilir artık yıldım tüm hayata dair umutlarım son buluyor