Deletedmom62627 Nst de yine bebem taşikardik çıktı. Muayene sıramı bekliyorum şuan, nolur dua edin sezaryene alsınlar 🤲
teletabi Deletedmom62627 Bende oğlumda yaşamıştım bir defa hemen serum takmışlardı. Ay hadi inşallah bugün alırlar sezaryene 🙏🏻🙏🏻