gulsumm1 kızlar benim ilk gebeliğim ve genellikle ilk gebelikte kan uyuşmazlığında bir sorun yaşanmıyor. Benim de eşimle aramda kan uyuşmazlığı var doktor 28. haftada kan uyuşmazlığı için test yaptı negatif çıktı o yüzden iğne falan yapılmasına gerek kalmadı. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubu eğer anne gibi negatif değil pozitif olursa anneye koruyucu bir iğne yapılıyor bu kadar. Korkmanız ya da endişelenmeniz gereken bir durum değil.