annesi19 Bu günle birlikte 4 gündür tansiyonum yerlerde , 90/50 başımın agrısı hiç durmaz.. dünde grip oldum.. 11 haftalık hamileyimm. Bu durumu yaşayan oldumu ve nasıl iyileştiniz?
Seda5885 annesi19 ben canım bolca su tuket cunku hamılelıkte tansıyon duşuyormuş,şuan 8.haftamdaym ve gectı
2-prensesannesiii annesi19 tansiyon düşüklüğnu doktorlar normal karşılıyor . Çok kötü olursan tuzlu ayran iç . Ben kendimi bildim bileli hep düşüktür.
Mrv58 annesi19 ben de hep öyle geziyorum genel olrak düşük bende baş ağrısı yapmiyr sizde öyle düşük olunca uzanıp ayağınızın altına yastık koyun yatin birz isterseniz