Kızlar merhabalar ben birşey Sormak istedim sizlere geçen doktora gittik gün alacaktık fakat bebeğin kilosu 2300 geldi 36+4 doktor haftasına göre az dedi gün vermedi haftaya gel dedi sizce 38 . haftaya kadar 2500 olur mu bebeğim kilosundan dolayı kuvezde kalsın istemiyorum bu şekilde yaşayan varmı