@Ozgull11 "#p19374634 ayy doğuracağın günü bilmekte ayrı bi heycanlıdır şimdi 😅 gün geçmek bilmiyordur, ben kontrole gün sayıyorum o zaman bile günler geçmiyor sanki 😂
Bilgeninannesi1 yaa maşallah 😍 benim tospikte biraz iri bi bebiş ama şuan ne sancı ne bişey var doktor maksimum bi 10 gün içinde doğurursun bekleyeceğiz dedi bakalım bekliyoruz 😅