Bende de benzer bir durum var. 24.haftada idari izin hakkım başlıyor ama izne ayrılırsam da 32 haftada tekrar dönmemeyi planlıyordum. Fakat kendimi iyi hissedince çalışmaya devam etmeye karar verdim. Şu an 27.haftadayım. Yeri geliyor bütün gün masa başı çalışıyorum, yeri geliyor bütün gün ayakta oluyorum ama sıkıntı yaşamıyorum şükür. O yüzden gittiği yere kadar çalışacağım.