kivirciginannesi Merhaba kızlar sezeryan sonrası normal doğum adayıyım. Kasıklarıma ani giren kramp gibi agrılar hariç hiçbir belirtim yok:/ çok bunaldım artık. en son 36 yken dr gittim yarında randevum var. Sizde durumlar nedir nasılsınız?
ArenAsilmomm kivirciginannesi 36 dan beri gitmemiş olmanıza çok şaşırdım çok uzun bi sure son haftalar için nasıl gitmediniz ya 🤭
Mminikmucizemmm kivirciginannesi 36 dan beri gitmemenize şaşırdım 😅 normal bekliyorsanız mecbur 42 ye kadar bekleten doktor bile var 🤷🏼♀️
Merve899 kivirciginannesi 36. Haftadan beri sancı çekiyorum gerçekten çok zormuş 3 cm açıklıkla biraz da bebek büyüsün diye doktorum her gün beni kontrol ediyor… yani sizde belirti yok bende belirti çok doğum sancılarını yaşıyorum fakat bende de açılma yok… dua edin yarın 5 6 cme ulaşsın artık sancılarım 😬 artık yaşam kalitem 0. Durup durup sancılardan ağlıyorum dayanamıyorum artık… Allah hepimizin yardımcısı olsun amin 🤲🤲
ArelinAnnesi01 kivirciginannesi bende aynı sekil 🤣🤣 yarın 38 olacam sadece nst gel dedi 🤣 ya unutuyor yada rahatlar en son bende 34 de girdim muayeneye
kivirciginannesi ArenAsilmomm yaa hiçbir belrtm yok sinirlerim bozuldu artık. Eşimde diyor git sezeryan ol kurtul. Ne uğraşıyorsun:/
ArenAsilmomm kivirciginannesi bu haftaya kadar da beklemişsin normal için inşallah yarın güzel haberler alırsın normal doğurursun canım Allah yardımcın olsun
kivirciginannesi Mminikmucizemmm Allahım sen koru😅 yarında doğurmazsam bu da oğlak olacak en çok ona üzülüyorum hahaha
kivirciginannesi tugbaacng evet ama doktorum herşey normal dedi. Bir de anlaştığım bir ebeyle sürekli irtibat halindeyim. O da bir sorun görmeden gitmeme taraftarı🤷🏻♀️
tugbaacng kivirciginannesi sorun olmasa bile gitmek gerekir canım illa sorun olcak diye değil ☺ eltimin doğumuna daha vardı kontrole gitti son ayında. Gittiginde suyunun azaldığını ve hemen doguma almaları gerektiğini söylediler. Allah korusun gitmeseydi…Aksatma..
Minikkuzugeliyoor kivirciginannesi yani canım fiziksel bi sorun da olmadığı sürece zırt pırt gidip nstlerle bilmem nelerle çocuğu da strese sokmaya gerek yok bence 🥰
MoM173 Merve899 açılmadan önce ne belirtiniz oldu biranda mı baktılar açılmaya bide bebek hareketleri nasıl oluyor azalır aşşağıda olur diyorlar göbek deliği hizamda bademde göğsümün altında sizin nasıldı bide başka nasıl belirtiler oldu
Melisaa97 Merve899 İnaninki aynı durumu bende yaşıyorum bu durumu 36 haftadan beri 2 cm açılmayla geziyorum Artık nstya bağlanmaktan gına geldi dedim doktoruma Gün verdi perşembe günü suni sancıyla doğumu gerçekleştiricez diye inşallah sag salim kucağımıza almayı nasıp etsin Allahım Ama çok korkuyorum geceleri uyuyamıyorum 🤦♀️😔😔
DenizBilge kivirciginannesi ben de 39+1 canım. Hiçbir belirti yok. Her hafta muayeneye gidiyorum. Bebiş kanala inmemiş. Çok bekletecek diye korkuyorum. Önceden yılbaşını aşsın 2022’li olsun diyordum ama şimdi çok ağırlaştım. Balon gibi şiştim ödemden.