Kızlar bebeğimin ismini en başından beri hep Aren istedim fakat eşim şivesinden dolayı Aren ismini farklı söylüyor. E harflerini kapalı söylüyor. Malesef koymak istemiyorum çok mutsuzum😒😃 yani öyle seslenmesi hiç hoşuma gitmiyor rahatsız olurum.
Gece ismini de çok beğeniyorum ama sanki yavan oluyor tek başına. 2 isim de istemiyorum. Hofffff. Lütfen farklı,havalı,kulaga hoş gelen erkek bebek isim önerisi istiyorum 🙏🏻