Oymk_ozg 36+3 oldu bugün 3 cm açıklık ve kasılma ile doguma geldim.dua edin bize daha çok küçüğüz😔sabaha doğmuş olur inşallah 🤲
Melistosum Oymk_ozg cannm benm rabbim yardım etsin küçük olafak dusunme haftan iyi kuvezde vs kalmayabilir endişe etme kendini sikma dua et ve rahatla inşallah herşey çok güzel olacak ❤️
Asyaveannesi36 Oymk_ozg sağlıkla kavuşun inşallah canım ablam 35 de doğum yaptı hiç korkma küvözde dahil kalmadı iyi düşün iyi olsun sen iyi ol ki bebeğin de iyi olsun 💜
Hakanbuse Oymk_ozg allah saglikla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah sende o da sapasaglam gelin tekrar önce allaha sonra doktorlarına emanetsin allah yardimcin olsun
Meltemkrkmz Oymk_ozg canım sağlıcakla bebeğine kavuş ınsllah. Bende 2. Oğlumu 35 haftada dogurdum normal dogum ile. Gayette sağlıklı Allah’a şukurler olsun. Sakın korkma dualarımız seninle. 🤲🤲🥰❤️🌼
beyah Oymk_ozg Allah kolaylık versin sağ salim kavuş evladına inşallah 💖 iyi olursan bizi de unutma 39+3 teyim bekliyorum hala
Fatosylmz27 Oymk_ozg bende 34 hastalığım sancim vardı ilçeye hastaneye gittim sancı çıktı 1 cm açıklık dua edin lütfen bebeğime bisi olmasın haftası kucuk