Arfe ben sonunu düşünmeden gittim düşünce işin içinden çıkamıyor insan yapar mıyım acıya dayanır mıyım demeye kalmadan oldu bitti 😂😂 gece 1gibi nişanım geldi 3 gibi sancılarım başladı acaba yalancı sancı mı dedim ama düzenli gelip gidiyordu ne yalan söyleyeyim gece hiç uyumadım sancıdan ve ağlamaktan 🙈 öğlende eşimle doktora gittik nst ye bağlandım yarım saat falan hemşire sancın yok dedi, ben şok tabi çünkü o sıra ağlıyorum Ağrıdan 😂 doktor bi ultrasonda bakalım o zaman dedi baktık bebek tam doğum kanalında sonra çatı muayenesi oldum 5cm açılma varmış eve gidip duş al birşeyler atıştır bebek bugün kesin geliyor dedi eşim benden daha panik 😂 3 gibi hastaneye geçtik 7ye kadar kendi sancılarımı çektim 9cm de doğumhaneye alındım ve mutlu son 👶🏼 çok sancılı ve yorucuydu çünkü en son ölüyorum nefes alamıyorum diye bağırıyordum kesinlikle korkutmak için söylemiyorum zordu ama güzeldi Allah nasip ederde bir evladım daha olursa yine normal doğum isterim 1 günlük bir acıydı Herşey bebeği kucağına alana kadar gerisi hemencik unutuluyor 🌸🌸 söyleyeceğim en önemli şey internetten nefes alıp verme ıkınma tekniklerini izleyip egzersiz yapın benim en büyük hatam oydu o yüzden biraz yırtılma oldu 2-3 dikiş atılmıştı 😂 uzun oldu kusura bakma 🤦🏼♀️🥰