Evlendik tam ilişkiye alışamadan hamile kaldım . Sonrasın da da ilişkilerde zorlandığım oldum . Geçen hafta Çatı muayesinde kendimi aşırı kastım doktorum doğru dürüst beni muayene edemedi . Yarın yine muayene olacam kendimi kasmamam için bana vereceğiniz tavsiyeleriniz var mı kendimi nasıl rahat bırakabilirim