mirayveannesiii 14 haftalık gebeyim idrarda eritrosit 16 çıktı? Başına gelen var mı? Bu ne demek oluyor, bilen biri acil baksın lütfen, acilde ki doktor pek bişey söylemedi yarın kadın doğuma git dedi.
Hakanbuse mirayveannesiii idrar yollarinda enfeksiyon olabilir böbreğinde bi sıkıntı yasadıysan tas gibi o olabilir doktora gitmeden burda ogrenemezsin kendini tedirgin etme burda
Kizannesi92 mirayveannesiii bende de çıkmıştı 16 haftalardaydi sanırım ama.benim daha önce taş düşürme hikayem olduğu için yine taş dediler sonraki kontrolde bende böbrekte büyüme görüldü o hafta içinde bu normal.bir durum tabi çoğu gebede oluyor bebek baskı yaptığı için yapılan yinede en iyisi ni doktorlar.bilir gerek duyarlarsa urolojiye yönlendiriyor lar.zaten
Balarisiii mirayveannesiii bende 9 haftalıkken oldu idrarda kan vardı yüksek enfeksiyon çıktı hastaneye yattım 1 hafta damardan antibiyotik verdiler zamanla geçti çok şükür bebiş te iyi ben de çok korkmuştum ağlamıştım sakin ol korkma Allah büyük iyi bir doktora git sadece Geçmiş olsun🥰
mirayveannesiii Hakanbuse taş falan yok kendi doktoruma sonuçları attım sıkıntı yok dedi acil doktorlaeı hiç bişey bilmiyor gerçekten beni geceden beri perişan ettilee
mirayveannesiii Balarisiii Kendi doktorum doçent doktor ben baş ağrısı için acile serum için gittim ama hastaneye gitmeden önce ağzım ve yüzüm acayip şişmeye başladı doktor kan ve idrar istedi yaptık idrarda kan dedi kendi doktorum sıkıntı yok dedi çok şükür
MerveNur- mirayveannesiii bende de çıktı ürolojiye yönlendirildim böbrekte ufak bi taş varmış ama gebeliği falan etkilemez dedi ağrım vs de yoktu zaten tesadüfen öğrendim