Kızlar belki bilenler vardır 4 kaybım var kromozlarda sıkıntı var ama doktorların dediği %75 sağlıklı olur denemeye devam edebilirsin o sıkıntılılar denk gelmedikçe ama buda şans işte tüp bebek yaptıralım dedik bankadan istediğimiz meblağ çıkmadı araba kayınpederle ortak zaten çok iyi bişey değil ama fiyatlar arttıkça adam yokuşa sürüyo bide sanırım benim bilmediğim konusmalar dönüyo eşim ve ailesi arasında çünkü eşim hep onlara karşı bozuk ve allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin eline baktırmasın yanındakiler bile yanında değil engelden başka bişry değil gibi konusuyo ama bana anlatmıyoda 5 sene oldu evleneli yaza 6 olucal haliyle anne baba olmak istiyoruz maddi açıdan borcumuzu vs de kapattık rahatladık biraz olsun ama tüp bebek için şansımız pek yok gibi adam hep verilen fiyatı beğenmiyo bana para gelicek diyo dönüyo onunla kendime araba alıcam diyo eşimde onlara karşı mesafeli oldu aslında iyi oldu bizi çok sömürdüler zamanında yeni yeni gözü açılıyo bu aralar içimden geçen acaba yine kendimiz denesekmi son bir kez 6 ay oldu kürtaj olalı tek korkum yine aynı şeyleri ya yaşarsam ama artık insanlardan bıktım çevremden bıktım herkesten kendimi soyutladım ve bişeyler için birilerinin eline bakmak istemiyoruz araba alınırken büyük kısmını eşimin babası verdiği için fiyatı ona danısıyo eşim ama adam resmen satılmasın diye uğraşıyo bin lira altı veren olsa dahi kabul etmiyo eşimde bence işin yokuşa sürüldüğünün farkında geçen gün araba arıza yapmış yolda kaldığı halde onları aramamıs okadar çekti kendini banada sanki deneyelim demek istiyo ama cesaret edemiyo çünkü ümmü sübyan duam var sen onu çıkartma falan diyo sürekli dua ediyo çocuk konuları açıyo ama bana açılamıyo bende kararsızım evladım olsun çok istiyorum özellikle bu duyguyu tadan insan illaki tekrar yaşamak istiyo ama korkularım var çok uzun oldu kusuruma bakmayın ama kendimi açabildiğim konuştuğum kimse yok o yüzden size danışmak istedim😔