Selinn
Kizlar merhaba. Ayin 4 unde dunyama kavustum.38 hftaua kadar normal dogum pozisyonunda olan kizim bir anda karar degistirip yukari cikti ve bi ihtimal doner dedi doktorumuz. Ama dogmasinda herhangi bir sakinca yok dye iki gun sonrasi icin alalim dedi tamam dedik bizde. Spinal olma karari verdim. Yarim saatlik bir ameliyat olacak agir gecmicek diye cok stresli degildim heycanliydim sadece ama bebegim cktiktan sonra yumurtaliklarimda kist oldugunu onlarida alcagini soyleyince uzadi biraz 2 bucuk saate ciktim. Aksama kadar pek bisey yoktu ama 2 gun hstanede kaldigim surece oldum oldum dirildim hicbir sey fayda etmedi . Tabi baska bir ameliyati da ayni anda olmanin etkiside var . Bel ve omzumda dikis yerimde karnimin icinde cok agrim oldu.ciktigim gune kadar.hatta dogum fotografcisi geldiinde oerisan haldeydim cekilemedik. Eve geldigimde agrilarim devam etti hastanedekiler ve daha once spinal sezeryan olanlar bu kadar agri olmaz diye sasirdilar ama her bunye farkli demek ki . Ama bugun 6. Gunumuz ve mucize gibi bel agrim gecti sadece birazcik dikis yerim agriyo ama kendi kontrolum vardi ondan once avm ye bile gittik cok rahat bir sekilde yuruyebildim hic gecmicek sanmistim . Ama kucagima aldikca yuzune baktikca minik yavrumun hatirlayamiyorum bile o aci anlarini. Dedigim gibi smdiye kadar burda cok guxel dogum hikayeleri okudum bende yazacagim gunu bekledim nerdeyse hepsi iki gunu gecmeyen normal agrilarla anlattilar dogumlarini. Agri esigim dusuk olabilir. Biraz uzun oldu kizlar kizim 3260 50 cm dogdu Allah hepinize hayirli dogumlar nasip etsin yardimciniz olsun bu guzel hissi herkese yasatsin . 😘😘😘😘🤱🏻