Polenpolen52 yataga girdim uyumak ıstıyorum neden uyku yok, bu hamılelık boyu boylemı olucak acaba, gunlerdir 2-3 te uyuyorum :( erken uyumak ıstıyorum onceden erken uyuyordum
yigitegenin_annesi1 Polenpolen52 son 2 aydır bende doğru dürüst uyumadım şimdi sağ bacağima masaj yapıyroum ağrı sızı olmaıdgı gecelerde uyuyamıyroum uykuya hasret kalcam 🥺
Cansuada24 Polenpolen52 offf sorma benimde başıma bela oldu hala gram uyku yok 🤦♀️ Telefonu bıraksam bile yatakta saga sola döne döne bir saate anca uyuyorum oda uyuyorum yarım saat sonrada wc ye kalkıyorum tekrar uykum kacıyor 😭 eskiden 1 de uyurdum 10 da uyanırdım 6 aya girdigimden beri uyku yok cogu kişi uyu cocuk olunca uyuyamazsın diyo ama gel gör zerre uyku yokkk 😂😂
Hanife_ Polenpolen52 tek ben olsam neyse 2 buçuk yaşındaki oğlumla ayaktayız 😀 ne hikmetse onunda uykusu kaçıyor oyuncak çizgi film derken hala yatakta duruyoruz oğlumla bu durumun acil duzelmesi lazım 😀
yigitegenin_annesi1 Polenpolen52 kaç haftalıksn sen gebeliğim rahat geçti ama son ik aydır mahvoldm bir anönce doğurmak istiyroum gelmiyorr beyefendi
Polenpolen52 yigitegenin_annesi1 5. aya gırdım yenı erkek bebek , bır ıkı geç yattım, sonra hep boyle gitti
yigitegenin_annesi1 Polenpolen52 geçet inşlah 💜 ikinci trimester kolay geçer derler benm kolay geçti 3. Trimester ağrılı biraz kişiyr göre değişirde rbbm yardmcn olsn💘💕
Ben16 Cansuada24 Benim de aynısı ve sabaha kadar uyku gelmiyor hiç siz yine aralarda uyuyorsanız ne güzel ben sabaha kadar bekliyorum artık psikolojim bozuldu🙈
Kizannesi92 Cansuada24 bebiş olunca işler hepten sarpa sarabiliyor kızım 33 günlük uykuya hasret.hayalet gibi gezen bir anne olarak diyorum uyuyun hani eşime diyorum bir saat bak uyuyayım kızım tek bende sakinlesiyor mesela az önce ağlamasın diye bir saat pispislayarak uyuttum kucağımda yoksa gözleri kıpkırmızı ha yarim saat demeden çığlığı basıyor yine yani.diyecegim o ki uyuyun bebisler sizi zaten uykusuz bırakacak bir dönem
Cansuada24 Kizannesi92 ah canım cok dogru söylüyosunda hamilelik piskolojisi mi nedir bilmem çoğu kişi uyuyamıyor hoş uyusamda ben hep sol tarafa artık sol tarafım cürüdü cürücek bel agrısını hiç demiyorum rabbim herkezin yardımcısı olsun seninde minigin ömrü uzun olsun ne mutlu yanında şuan seninde en zorlu sürecin tek başına bakmak zordur eminim bende tek bakıcam eşimle inan onun zorluguda geliyor aklıma ama yapcak bişe yok 🤷♀️🙂
Kizannesi92 Cansuada24 Bilirim o uykusuz ağrılı geceleri hamileliğim çok zordu ama şimdi şimdi anlıyorum keşke uyusaymisim 😁 böyle uykusuz da olmuyor yahu