DilanKocc
DUnden beri hastanedeyim erken dogum belirtilerin var dedi doktor fakat ne bst de sancim cikti nede birsey kendimi biliyorum sancim yok yapnizca karnimda kasilma var bebek sag tarafa toplaniyo karnim sertlesiyor bu yuzden birsuru test yapildi fakat hersey normal ilac yazdi ilac kullaniyorum yorumlariniz icin tesekkur ederim hepinize 🙏