Gulays seni en iyi ben anlarım canım. 27 ve 19 hf dgm oldu uc gun yasadi kaybettim arada oğlum dogdu ve şimdi kardeşi olsun istedik 34 é geldim ama bi de bana daha doğrusu beni tanıyan herkese sormak lazım nasıl zor bi süreç olduğunu. Sadece inan evet ben 16 hf kadar sahiplenemedim hatta dr um dedi yokmuş gibi davran diye. Üstelik cift serkulaj yapıldı. O yüzden iyi düşün inan Rabbim nasip ediyor eskileri düşünme kıyaslama asla. Allahım kucagına almanı nasip etsin dualarım seninle