Beratalpinannesii lila rengi köpürüyor evet kenarında sabun olan.Ama senelerdir venüs kullanan biri olarak söyleyebilirim ki,bu yeni çıkan sabunlular klasiğe göre iyi almıyor.bir de ıslandığında bir dahaki kullanıma kadar vıcık vıcık oluyor.
Ben yeşil/mavi renkli başlığı değişen klasik venüsü kullanıyorum,daha iyi alıyor.