Elabadeninannesi Kızlar sizde durduk yere herşeye ağlıyormusunuz şarkıya,eşiniz işe giderken,bardak kırdığınızda falan 🙈🙈
Elifveoglu Elabadeninannesi evet malesef 😏 Geçen kız kardeşim suratım biraz tuhafmış noldu bi şey mi oldu dedi hiç bi şey yoktu halbuki başladım ağlamaya 😂😂
ozdenarda Elabadeninannesi ben de cok alingan oldum agliyrm esim o kdr kucuk bisey soyluyoki normalde gulup gecicegm seylere oturup agliyrm dizilere agliyrm haberlere agliyrm🤣vala batil inanclar tutarmi blmiyrm ama 12+4 de doktorm kiza benziyo ama kesn solemek icin cok erken dedi
NaimeYilmaz Elabadeninannesi eşim işe gıderken çok ağlıorm veya hafıf sınırlenır gıbı olsun bır baslıorm susturana ask olsn 😂🙏
sevilayumitozdemir Elabadeninannesi hem de nasıllllllll içim dışıma çıkıyor bazen eşim kızıyor ama elimde değil ki ben yapmıyorum hormonlar yaptııı 😊😊😊
Tugceus Ay bende öyleyim herşeye ağlıyorum etrafındakiler de kızın olucak diyo erkek annesi agrasif sinirli kız annesi duygusal olurmuş🤔🙄
Senailhan Tugceus Eskiden beri söylenen şeyler bazen tutuyor sanırım benim de oğluşum olacak aşırı aşırı agresifim insanların oturup kalkması bile batar oldu kendi kendime gülüyorum düşününce 😂😂
Semahira Geçen gün eşimden muz istedim aldı geldi sonra oturdum ben sna çok yük oluyorum herşeyi istiyorum diye agladım bu aglancak şey mi ama hamilelik işte ben dgl hep hormonlarım yapıyo biliyorum 😂😂 ama bu halimden hiç memnun dglm kndmi güçsüz hissediyorum
Elabadeninannesi NaimeYilmaz bende ağlıyorum eşim işe giderken sanki böyle o işteyken savunmasız yalnızmşm gibi geliyo adam şaşırdı alıştı artık gerçi sana gene gelmişler hayatım diyo garibim. Bende lohusa pijaması falan aldık bana işte eve geldim bana aldık sana almadık diye başladım ağlamaya tabii yine. Sonra gittim onada bişey aldık kıyamam ya ne çekiyolar bizden 😍 işte bazen işten gelir direk üstünü değiştirmeye gider sarılma zaten diye başlarım ağlamaya bardak kırıyorum ağlıyorum. Doğum videolarına baktığımda anneyle bebeğin ilk kavuşma anınsa ağlıyorum herşeye yani
Huzur Ben zaten normaldede en ufak bişeye ağlayan çok aşırı duygusal bi insanım..bide hamile olunca 😂gülünücek şeylere bile ağlar oldum 🙄 sulu göz koydular adımı 😀
Dilancagla Elabadeninannesi ben dün mutfağı temizlerken tabak elimden düştü sinirden saatlerce tabağa küfrettim 😂
sevilayumitozdemir Elabadeninannesi aminnnn vallahi biz hamileyiz falan güzel hoş ama onlara da kıyamam ya yazık günah adamlara 😄 bazen böyle düşünüp ağladığım bile oluyor 😒😄😄