Hirakus25 merhaba.ben de aynı düşünüyorum.ben de erzurumdayım.18.haftada gittim devlete.şimdi 27 deyim yine gideceğim.sezeryan olacağım.planlı olacağı için Sibel hanıma söyledim yaparım dedi.yani hangi doktorun gireceği karmaşası yok heralde.yine de tam karar vermedim.Buhara’da da hümeyra işinin ehli.ilk sezeryanımı ona olmuştum çok da memnundum.şu an 3500 ama yeni yılda artacak