Doğuranlar kervanına katılmış bulunmaktayım ♥️
15 Aralıkta kontrolüm vardı sabah erken gitmiştim randevusuz bekleme şartı ile. Direk nstye girdim 1 saat 40 dk bekledim hep nstde uyuduğu için çok bekliyorum😂 sancılarım vardı batmalar da çok oluyordu son iki gündür ama nstde sancı çıkmadı doktorum odaya girer girmez sancı yok doğuma daha var galiba bugün alttan muayene edicem dedi hazırlandım çatala çıktım muayene sırasında doktorum 6 cm açıklığın var doğum var başlamış bugün seni doğuma alıyoruz dedi hiç beklemiyordum oğlumu babasina bırakıp gitmiştim sarilamamistim bile hem sevinç hem hüzün ağladım oğlumu goremicem diye yatış işlemleri yapıldı doğumhaneye indim anı doğum olduğu için tabi tektim eşimi ve yakınlarımi bekledim sancım zaten vardı zamanla azaldı açıklık bı iki saat 6 cmdi yürüyüş yaptım sancı gelince deriiin nefes al ver alll verrr ilk doğum zordu tecrübe de edinmistim korku vardi ama hazırdım buna. Açıklığın 7 cm olmasını beklediler 7 cm olunca ebe suyumu patlattı ve sancılar sıklaştı ebe ıkınma hissi geldiğinde haber ver dedi tamm dedim ama o anın korkusu ile demedim 🤭 teyzem yanımdaydı teyzem dedi doğum başladı ikiniyo diye hemen gelip baktılar doktorum geldi ve hiç korkmama gerek yokmuş hemen doğdu güzel kızım 15:04 te kucağıma aldım herşey çok güzeldi her anına şahit oldum. İlk doğumda anestezi istemiştim doğum sonrası halsiz olduğum için bunda hiç öyle olmadı hep kendimi kontrol ettim nefes al ver al ver dua et gecicek diye çokta güzel oldu. İnşallah sizlerde sağlıkla kucağıniza alırsınız bebeklerinizi hepinize hayırlı doğumlar dilerim varsa sorularınız alırım artık iki çocuk annesiyim uykular haramm olduuu ama olsundu 🥰 Rabbim isteyen her kadına nasip etsin bu duyguyu güzel kalplerinizden öpüyorum ♥️