melikecinar Estafurullah 22. Haftada n itibaren baş aşagı doğum kanalındaydı aslında erken doğum riskim vardı ilaç falan kullanıyodum daha sonra haftam doldu gelmeye niyeti yoktu sıpanın 10 saat suni sancı aldım açılma ilerlemeyınce sezeryan oldum ilki sezeryan olduğu için mecbur Buda sezeryan Rabbim nasip ederse Ocak sonu 🙏