Kızımda göğsümün ucu yoktu eczaneden şeffaf göğüs ucu çıkartması için uç aldık onunla bi kaç dakika emzirip göğsümün uçu çıkınca göğsümü veriyordum o aparat tahriş ediyor acıtıyor bebeklerin de emebildiği krem var onu da kullandım öyle böyle çıktı ucu 😂😂2 buçuk yaşında kadar emzirdim ama şuan yine yok göğsümün ucu mecbur yine kullanacağım 🤪 ayrıca sürekli aparatı kullanmayın göğsünüzle temasa girmesi lazım ben takip ediyordum minicik de olsa çıkınca hemen aparatı çıkartıyordum bebek aparattan daha acısız güzel çıkartıyor uzun oldu biraz 😌😌