Deniz2961 Neden panik halindeki bir insanı daha çok panik yapıyorsunuz ki?Bende o haftada yaşadım kahverengi lekelenme ve sadece peçeteye geliyordu kese dışında kanama alanım vardı doktorum onu atıyor vücudun bebeğin gayet sağlıklı dedi evet her insan bir değildir ama sizin bu denli evhamlandırmanız da hiç doğru değil.Hepimiz burada anne adayıyız zaten ruhsal olarak değişik hallerdeyiz yangını körüklemek yerine bi miktar su serpmek daha doğru olur diye düşünüyorum. 2 hafta lekelenmem oldu hatta neredeyse 3 şuan Allah’a şükür 15+3 haftalık hamileyim ve hiçbir sıkıntım yok çok şükür.