Deniz2961 Bende öyle düşünüyordum alt üst pijama almıştım fakat lohusa takım olarak değilde bir tane babanne geceliği tarzında gecelik gerekliymiş alttan muayne için diyorlar doğumumda yaklaştı sanırım onlardan alacağım bir tane sonradan kullanamayacağımı bile bile..