Cmr00 Merhaba bu haftalarda hala kabız olup ıkınmak zorunda kaldınız mı. Ikinma doğumu baslatirmi korkuyorum ama malesef ikinmak zorunda kalıyorum sancim ağrım süreklide oluyor🙁
mehmel54 Cmr00 malesef evet oluyor ve canım yana yana ıkınıyorum bende korkuyorum doğumu başlatmasından ama ıkınmadan da olmuyor
Nazli_ayar Cmr00 ıkınmamak gerekiyormus ya. Yemeklerden yarım saat sonra falan maden suyu tüketmeye çalış, iyi geliyor kabızlığa.
Busrakrkya Cmr00 canım birinden duydum yoğurdun içine portakal doğra ye lavman etkisi yapıyormus anında lavaboya cikiyormussun
Cmr00 mehmel54 Ayni haldeyim herzaman olmuyor ama doğum yaklaştığı içinde çok sancilarim var bide üstüne o ekleniyor 🥺
Cmr00 Nazli_ayar Maden suyuna alıştıramadim bi türlü kendimi ya aldırıyorum bi tane içip gerisini bida elimi surmuyorum bu ara mide yanmalarida tavan yaptı yemeden içmedende kesildim 😓
Cmr00 nazlisucan Şurup var bitane onu diyosan hamilelik başında bi tiksindim ondan sonra bida ağzıma süremedim başka ilaçta varmi bilmiyorum vermediler.
Nazli_ayar Cmr00 yemekten yarım saat sonra içince cidden o mide yanmalarida hafifliyo. Ben limon sıkıyorum içine biraz