evlatkokusu0806 bu düşüncelerde olan biri bebeğine kötü bakabilir mi hiç🥰 benim de ilk bebeğim, 4aylık oldu teyzesi. İki ay annemle beraberdik çok rahattım. Sonra ben tek bakmak zorunda kalınca bi sendeledim nasıl tek başıma bakıcam diye. Ama inanın bakılıyor gözümü yok yere korkutmuşum. Evet zor ama bir o kadar keyifli de ❤️ Kuzenimle birlikte doğum yaptık benim motivasyonum oydu onunkide ben😂 o yaparsa bende yaparım diyerek gaz aldık yapmaya çalışıyoruz 😂